A probléma megoldásához próbálja ki a következőt:
A következőre érvényes::
Ellenőrizze, hogy a hangszóró működő hálózati aljzathoz csatlakozik-e.
Győződjön meg róla, hogy a hangszóróhoz mellékelt Bose tápegységet használja, vagy pedig egy Bose töltőtartozékot
Ha tápfeszültségvédőt használ, próbálja meg közvetlenül a működő fali aljzatba bedugni.
A http://btu.bose.com/ weboldalon megtekintheti, hogy a termék rendelkezik-e a legújabb firmware-rel.
Ha a fenti műveletek végrehajtása nem sikerül, ideiglenesen „Szállítási módba” teheti a hangszórót, ami újraindítja a belső processzort. A hangszóró Szállítási módba tételéhez végezze el a következő műveleteket:
A termék Szállítási módba került. Ez szükségszerűen teljesen "kikapcsolt" állapot, amelynek során a készülék nem csatlakozik áramforráshoz és nincs működésben. A termék Szállítási módból való kiléptetéséhez és felébresztéséhez egyszerűen csatlakoztassa áramforráshoz. Javasoljuk, hogy legalább 1 órán át töltse.
Megjegyzés: A rendszer Szállítási módba tételével újraindítható a processzor, ugyanakkor a beállítások, például a nyelvválasztás vagy a párosított Bluetooth eszközök nem törlődnek.