A probléma megoldásához próbálja ki az alábbi lépéseket:
A következőre érvényes::
ellenőrizze, hogy a bluetooth funkció be és engedélyezett állapotban legyen az eszközön
Ellenőrizze, hogy a „Bose Mini SoundLink” van-e kiválasztva az eszköz párosítási listáján, és hogy a kapcsolatot jóváhagyta-e az eszköz
lehetséges, hogy a bluetooth eszköz a hatósugáron kívül van. próbálja meg közelebb vinni a hangszóróhoz
ha lehetséges, kapcsoljon ki minden közeli bluetooth eszközt vagy tiltsa le azok bluetooth funkcióját
ellenőrizze, hogy a bluetooth eszköz támogatja-e az a2dp (sztereó bluetooth) profilt
PC vagy Mac számítógéphez való csatlakozás esetén ellenőrizze, hogy a Bose® SoundLink® Mini hangszóró legyen kiválasztva hangkimeneti eszközként az eszköz hangbeállítások menüjében. Előfordulhat, hogy a csatlakozás véglegesítéséhez le kell játszania egy audió műsorszámot (részletes útmutatásért lépjen kapcsolatba az eszköz gyártójával)
próbálja meg alaphelyzetbe állítani a rendszert. nyomja le tíz másodpercre a hangszórón található némítás gombot. a bluetooth eszköz lecsatlakozik, és a bose® soundlink® mini hangszóró kikapcsol. nyomja meg a be-/kikapcsolás gombot, hogy visszakapcsolja és újra csatlakoztassa a hangszórót
Ellenőrizze, hogy van-e frissített szoftver a Bluetooth eszközhöz, vagy látogasson el az owners.Bose.com oldalra a Bose® SoundLink® Mini hangszóró frissítéseiért