Biztosíts kiváló hangélményt az ügyfeleidnek, kihasználva a Bose híres technológiájának és márkájának előnyeit! A Bose évtizedeket szentelt a hangtechnológiai és audioinnovációs kutatások fejlesztésének.
Nálunk a hangtechnológiai innováció a mozgatórugója mindennek. Vállalati DNS-ünk szerves részét képezi, így tetten érhető minden egyes terméknél és áttörő felfedezésnél, amióta Dr. Amar Bose 1964-ben megalapította a vállalatot. Légy te is részese a kiváló hangzás jövőjének a tökéletes hangzásnak szentelt, szabadalmaztatott összetevő-technológiákkal! A Sound by Bose a technológiánkat támogató márka, amely a kiváló hangminőség és teljesítmény megkülönböztető védjegye. A Powered by Bose ugródeszkaként szolgál a hallás és az egészségügy területén való terjeszkedésünkhöz.
A Motorola indította el a piacon a moto buds+ with Sound by Bose, fülhallgatót, amely az együttműködés mellett az innovációt testesíti meg. A Bose mérnökeinek hála, ezek a fülhallgatók a kategória legjobb hangélményét kínálják a felhasználók számára, aktív zajcsökkentéssel és állítható hangszínszabályozással.
A Lexie világszínvonalú testre szabható formavilága és a Bose kiváló hangtechnológiája együttesen olyan megfizethető hallókészülékeket eredményezett, amelyek enyhe vagy közepes mértékű halláskárosodásban szenvedő felhasználók millióinak adták vissza az önbizalmát. A Lexie Hearing Aids Powered by Bose kiváló hangzást és illeszkedést biztosít a fogyasztóra egyedileg szabott hangélmény érdekében.
Vezető technológia
Az élvonalbeli technológiánk és az innovációra való törekvésünk kínálta előnyök, amelyek hozzájárulnak az aktuális és a jövőbeli piaci pozíció megerősítéséhez.
Márkaérték
Lehetőség egy olyan erős márkával való közös munkára, amelyet a piaci jelenlét, az innováció és az ügyfélhűség jellemez.
Termékek bővítése
Átfogó és versenyképes termékstratégiák kialakítása a fenntartható növekedés elősegítése érdekében.
Célzott támogatás
Hozzáférés a Bose marketing, mérnöki és licencelési szakértelemmel rendelkező csapataihoz.
Racionalizált folyamatok
Világos márkairányelvek, közös marketingtevékenységek és hatékony eszközjóváhagyás.